Saturday, November 08, 2008

Smyglyssna på Miss Ternheim

Anna skickade ut ett mail för en stund sedan, hon tyckte att alla skulle smyglyssna på hennes nya skiva, Leaving On A Mayday, som kommer ut den 12:e november - på onsdag alltså. Det låter så fantastiskt bra så jag vill inte lyssna mer nu innan jag får plattan i handen. Smyglyssna på egen risk.

Lite annan intressant info:
Skall också vara med live i P3 Morgonpasset på onsdag 12 november. Men då gör jag nog nåt solo, tror jag.

Nästa vecka den 12 november släpps albumet "Leaving on a mayday" och då spelar jag live samt signeringar albumet i följande butiker:
12 nov STOCKHOLM kl. 16:00 Bengans, Drottninggatan 20 – endast signering + kl. 18:30 Pet Sounds, Skånegatan 53
14 nov GÖTEBORG kl. 18:30 Bengans, Stigbergstorget 1
15 nov HELSINBORG kl. 12:00 We Love Music, Bruksgatan 13 + MALMÖ kl 14:30 Folk å Rock, Lilla Torg

No comments: