Saturday, March 29, 2008

Bloggen fyller 1 år!

Jahopp, då har man bloggat om Arcade Fire i 1 år, den 29:e mars förra året drog bloggen igång i sin dåvarande form här. Det har varit riktigt kul av en väldigt enkel anledning, jag skulle aldrig ha fått så mycket intressanta, undrande och roliga mail och träffat människor som älskar detta band över alla andra band, precis som jag. (Vilket påminner mig om att jag måste åter igen tacka för ett mail som jag fick för ett tag sedan som var helt underbart, tack tack tack!). För er som inte redan vet så kan ni höra av er till mig på YoLmail@gmail.com. Det är bara att slänga iväg några rader om det är något ni undrar över eller om ni kanske bara vill berätta något.

Om det är lite glest mellan inläggen så har det sina naturliga orsaker då ju Arcade Fire har semester. Kommer kanske därför att även blogga om lite andra saker i musikens värld bara för att jag inte ska slöa ner mig fullständigt!

Min present till mig själv blir...

...Headlights Look Like Diamonds! Otippat? Kanske Inte.

No comments: