Friday, October 24, 2008

Black Sunday Afternoon

Hörde igår den helt fantastiska Black Sunday Afternoon från nya skivan av Anna Ternheim och jag kan ju inte säga att jag är förvånad över att jag nu inte kan slita mig från att lyssna på den om och om och om igen.
They gather up, something's wrong
They ask around, no one knows
Well have you been where the rivers cross
By the water, in the moss
Nothing really moves
On black Sunday afternoons

Låten är med på skivan man får med då man prenumererar på magasinet Sonic. Härligt, härligt! Jonathan Johanssons debutsingel En Hand I Himlen är också med. Har fått mycket goda vibbar av de 2-3 låtar jag hört från hans platta som kommer ut någon gång i början av nästa år om jag inte minns helt fel här i all hast.

Varför är den 12:e november flera veckor bort?

No comments: